Hondenfohn word niet meer warm wat zou er kapot kunnen zijn ?

Ik heb een hyundai hondenfohn hij word nu niet warm meer
Nu wil ik hem laten maken maar kan nergens vinden wat het voor onderdeel kapot zou zijn

een jaar geleden
1.5K
ronron1212
een jaar geleden
als je hem wil laten repareren hoef je toch niet te weten wat er stuk is dat doet de reparateur wel. Maar ik denk dat een nieuwe kopen goedkoper is.
JuniorJunior
een jaar geleden
Bij ons in de buurt heb je een repaircafe en ik dacht misschien is het simpel
Alles zomaar weggooien vind ik zonde
TurfGraver
een jaar geleden
Een repaircafe kan hem wel doormeten. En dus weten wat stuk is.
Vortexxx
een jaar geleden
Er zit een verwarmingsspiraal in, en die zijn nogal fragiel, ik denk dat deze onderbroken is, zo'n spiraal zie je ook zitten in een broodrooster.

Antwoorden (2)

Het kunnen 4 dingen zijn volgens mij. 1 - een draadje los, 2 - het verwarmingselement, 3 - de thermische zekering die bij oververhitting uitschakeld, vergelijk het met een zekering maar zit gemonteerd tussen de stroomdraad, kost weinig of 4 - de thermostaat.
Ik gok op de thermische zekering en zit bijvoorbeeld ook in, frituurpannen, strijkijzers etc...
Ik heb een afbeelding bijgesloten maar zijn in vele modellen en waarden te koop.
Op de afbeelding zie je diegene die je moet solderen maar er zijn er ook die gemonteerd op het onderdeel in een apparaat zitten die het heetste worden en dus beschermd worden voordat ie in de fik vliegt en voortijdig dan uitschakeld.
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
JuniorJunior
een jaar geleden
Bedankt
Kan ik daar achter komen door door temeten ?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Jazeker, die zit tussen draad in.
Er zijn verschillende oorzaken waarom een hondenfohn niet meer warm wordt. Mogelijk is de stekker losgetrokken, is de zekering kapot of is de thermostaat defect. Controleer deze onderdelen om te zien of er een probleem is.
10 maanden geleden