Waar kun je rijstevloei kopen?

Vroeger was Rizla+ blauw de enige zover ik weet. Lang geleden zijn ze overgegaan op papier dus het brandt snel op.
De oude variant maakte shaggies die bruin werden en je vaak opnieuw moest aansteken.

Picture for question
een week geleden

Antwoorden (2)

Hier kun je rijstevloei kopen: https://www.rokerswebshop.nl/vloei/merken/112-rizla
een week geleden
Ze zijn er nog steeds van Rizla. Alleen niet meer in een lichtblauw, maar in een groen pakje. Google op "Rizla Green" en je vindt webshops die het te koop hebben.
Amadea
een week geleden
jaap73
een week geleden
Rizla blauw is nog steeds overal te koop hoor.
Amadea
een week geleden
Maar niet als het gaat om vloei van rijstpapier!